ValtraTserie-small

Bekijk onze occasions

Valtra

www.valtra.nl

Valtra-tractoren staan ​​bekend om hun betrouwbaarheid, veelzijdigheid, duurzaamheid en om hun Scandinavische roots. Elke tractor is speciaal samengesteld naar de individuele wensen van de klant en is ontworpen om de zwaarste krachtmetingen te weerstaan. Zij leveren de beste prestaties onder de zwaarste werkomstandigheden.

Valtra is de belangrijkste tractorfabrikant in de Scandinavische landen en het op één na populairste merk in Latijns-Amerika. In Finland en Brazilië werden afgelopen jaar in totaal 24.000 tractoren geproduceerd. Valtra is een wereldwijde merknaam van AGCO Corporation.

Het vernieuwde merk Valtra is krachtig, modern en staat dicht bij de klant

In verband met de introductie van de nieuwe T-serie onthult Valtra zijn nieuwe merkidentiteit en wordt de nieuwe klantbelofte bekendgemaakt: “Your Working Machine". De veranderingen worden wereldwijd doorgevoerd en gelden ook voor de fabriek, bedrijfsactiviteiten en producten van Valtra in Brazilië.

Valtra vindt het erg belangrijk om nog beter tegemoet te komen aan klantenwensen. Het kernidee is om klanten gebruiksvriendelijke en betrouwbare serviceconcepten en producten te bieden die voorzien in het beoogde gebruik van de klant. Met "Your" wordt aangegeven dat Valtra nauw samenwerkt met de klant en dat elke tractor speciaal wordt afgestemd op de behoeften van de individuele klant. "Working" heeft betrekking op de expertise en klantondersteuning die Valtra onder de meest veeleisende werkomstandigheden biedt, variërend van de hitte in Brazilië tot de ijskoude omstandigheden in het noorden. "Machine" duidt daarentegen op het belang van de trekker zelf en de betrouwbaarheid, het vermogen en de veelzijdigheid ervan.

Samen met Valtra’s geactualiseerde activiteiten en producten ziet de 'corporate identity' er nu ook anders uit. De nieuwe look is wereldwijd up-to-date gebracht en geharmoniseerd. In onze communicatiekanalen en op andere plaatsen waar interactie met klanten is, zal deze nieuwe look duidelijk zichtbaar zijn. Valtra’s traditionele kleuren zijn weliswaar behouden, maar de kleurschakeringen zijn nu fris, dynamisch en krachtig.

Bij de vierde generatie van de T-serie wordt Valtra’s vernieuwde merk voor het eerst in een product getoond. Door het Scandinavische erfgoed op het gebied van design te combineren met de nieuwe merkbelofte, is een product gecreëerd waarmee de concurrentiekracht van Valtra nog verder wordt versterkt. Bovendien wordt hiermee de weg geopend naar de verdere ontwikkeling van andere producten.

In totaliteit is Valtra nu nog krachtiger, moderner en dichter bij de klant. Deze nieuwe houding komt tot uitdrukking in alles wat Valtra doet, van productontwerp en fabricage tot serviceverlening door de lokale verkooporganisatie. Het dynamische en moderne Valtra voldoet aan de eisen en verwachtingen van de klant met individuele, innovatieve en betrouwbare oplossingen.